Helg!!

Oj vad helgen har gått fort! Imorgon är det redan dags för jobb igen och ytterliggare en arbetsvecka.
Igår körde vi Loke med rockarden - han älskade det! Han fick köra Cecilia, mormor och så Cecilias kompisar Jesper och Melina. Även jag och Charlotte, Jespers mamma och min bästa kompis, passade på att ta en liten tur och vi la även in lite trav. (barnen kanske fick åka 200 meter medans jag gick bredvid).
Morfar var mästerfotograf och jag väntar bara på att få bilderna skickade till mig i mailen så kommer de ut här på sidan sen.

Efter det så följde Charlotte och barnen med hem till oss och de lekte och busade. Vi åt middag tillsammans och halv nio fick vi putta Cecilia i säng - då var hon så trött att hon inte visste var hon skulle ta vägen.

I morse vart det tidig uppgång för mig, och även för Cecilia som vaknade som vanligt vid halv åtta, och jag begav mig till stallet. Mockade åt båda prinsarna och sen red jag på Achilles - och han var helt underbar!! Som vanligt....han har fått halvvila (han har kanske gått 3-4 dagar per vecka) de senaste två veckorna eftersom vädret varit så himla tråkigt...och det kanske har gjort honom gott, för han kändes jättefin i båda varven....
Vi avslutade när det gick som bäst....mycket fattningar blev det idag.

Sen hade Anna dykt upp och vi började förbereda för att julpynta, så nu är det i stort sett färdig spikat och trådat och nu ska bara granriset upp...bilder kommer!!!

Cecilia kom förbi med Rickard en stund efter att hon sovit middag och vi passade på att köra Loke en sväng. Idag blev det en längre tur (vi var kanske borta i 30 minuter) och vi både skrittade och travade. Loke tyckte att det var jätteskoj när vi travade och ville gärna trava på mer. Anna skrittade med på Uniq.
Cecilia tycker verkligen att det är jätteroligt att åka i vagnen och jag tror hon vill göra det fler gånger! Hon sa senast till middagen att hon tyckte pappa skulle följa med imorgon och så kunde vi köra Loke.

På lördag är det äntligen dags för Globen och shopping! Som vi har längtat jag, Tezzan och Anna!!! Hoppas på att göra några riktiga fynd...
Listan har fyllts på, nu vill jag ju även fynda saker till Loke...