Onsdag

Åhhh, vad jag är trött på detta eviga regnande nu!! allt är lerigt och det är mörkt och blött och bläääää!

Achilles och Loke har fått två vilodagar måndag och tisdag, idag fick däremot Achilles komma ut och röra på de fina benen i form av tömkörning. Tack Tezzan du är underbar som hjälper mig att tömköra honom tills dess att han lärt sig vad det går ut på!
Cecilia följde med till stallet idag och skulle ha ridit Loke, men eftersom regnet fullkomligt vräkte ned så hoppade vi över det och borstade extra mycket i stället. Det är tur att Loke och Uniq busar ordentligt i hagen om dagarna så att Loke får röra på sig. Imorgon och på fredag har jag dock tänkt att jag ska tömköra honom och på lördag och söndag köra honom.

I måndags och i tisdags har jag pyntat Achilles box, jag är nästan klar nu och hoppas kunna ta kort imorgon när allt är färdigt. Sen är det bara att börja pynta Lokes box också. Det kommer att bli sååå fint! :)
Bara det finaste är fint nog åt mina prinsar!

På lördag är det äntligen dags för Globen-shopping!! =) Tror inte jag kommer att ha råd med allt på min lista men lite hoppas jag kunna få med mig hem till bra priser.