förkylningstider...

det märks att det är förkylningstider...i morse när jag vaknade så kände jag mig förkyld och Cecilia har kommit in i stadiet där hon nästan konstant är snorig....

Igårkväll var jag och Tezzan på BoT föreläsning och det var intressant och kul! Allt är ju skoj med Tezzan!
Jag fick med mig en padd hem som jag ska prova på mig själv, sen hoppas jag i framtiden kunna köpa ett täcke till Achilles och kanske även stallbandage. Det var en annan tjej där som också hade gammal häst och som tyckte att det hjälpte jättemycket.
Tänkte att han kanske inte kommer att känna sig lika stel om man får testa dom här grejerna - men innan jag provar på honom så testar jag på mig själv! :)


Tezzan var så snäll och fixade åt honom igår.
Ikväll ska vi tömköra honom igen - det ska bli spännande att se om han blir lika upprörd idag eller om han fattar mer vad vi vill att han ska göra.
Sen blir det att fixa i stallet inför den eventuella lilla söta saken som kanske flyttar in på söndag....

Imorgon jobbar jag halvdag (första gången i hela mitt liv!) och på eftermiddagen ska jag och Annika åka och titta på en rockard...om nu bara Annika får ordning på sin bil....