Som taget från ett vykort...

Åhh, vilket underbart väder vi har idag! Det snöar och är -7 grader ute. Snöflingorna är så där stora som man brukar se på tv...
Jag och Tingeling tog en skrittrunda ut i skogen och hon fick pulsa lite i snön - mysigt!!
Och det var som att rida runt i ett vykort, så himla vackert och skönt att det inte blåste!

Tänkte jag skulle jobbat lite i trav i paddocken efteråt precis som igår men idag blev det mest missförstånd igen, så då struntade jag i det och fortsatte att jobba henne i skritt i stället.
Det blev mycket skänkelvikningar och så ökade och minskade vi volten steg för steg - jobbigt men kul sa Tingeling!

Imorgon funderar jag på att ge henne en vilodag och på onsdag ska jag longera.

I eftermiddag ska jag iväg och titta på dressyrträningarna i Vällingby. Det ska bli riktigt skoj!

Dagens outfit såg ut som följande:
Schabrak: Brunt från Hööks
Lindor: Bruna från Horze
Boots: Svarta allroundboots från Horze
Ridtäcke: Brunt med beige kant från Mia RS med brodyr




Efteråt fick hon gå ut i hagen med kompisarna igen - mycket uppskattat! :)