Snöstorm!

Snöstormen har kommit in över oss och därför fick faktiskt Loke vara utan sin promenad ikväll - det var stört omöjligt för mig att ta mig ut ute.
Och underbara Tessan hade mockat och fixat åt mina hästar idag, och även till Prinsen.....hon hade lite att göra innan sin hoppträning...Jag vet int evad jag ska göra med henne - hon fixar så ofta till mig att jag blir bortskämd!
Men det är väldigt uppskattat!

Precis som förra veckan passade jag på att titta - och den här veckan skötte sig Shanni suuuuperbra trots att det var fem stycken i ridhuset samtidigt! Några foton blev det också, bland annat detta:


Och så tog jag några bilder på min alldeles underbara prins...visst är täcket fint?!? Sitter bra på honom också....och så är jag ju så stolt över att jag äntligen hittat fårskinnsludd i brunt...haha...
Som vanligt så gör ju fotona inte Achilles rättvisa...han är ju inte den som tar öronen framåt på begäran direkt...



Tessan sa att han hade haft typ 2 dm snö ovanför täcket när hon tog in honom...så ja, täcket verkar hålla värmen bra eftersom det inte släpper ut den. :) I love Horseware!

I helgen hoppas jag kunna ta lite fina foton på honom ute i snön (det är ju bäst att passa på innan den försvinner!).

Jag bara älskar min häst...så är det...och jag kan fortfarande ibland inte fatta att han faktiskt är MIN...
Tack snälla Barbro! :)