Vila...

Ja, det blir inte mycket skrivet här eftersom Achilles fått vila...
Jag red på honom igår eftersom han inte visat någon hälta på två dagar och han kändes fin i skritten men i traven vete sjutton. Jag vet inte om det är så att jag sitter och letar en hälta...
Jag lät honom i alla fall vila idag så ska jag sitta på honom imorgon igen och försöka att inte analysera för mycket... :) Det känns i alla fall bra att han är mycket bättre än tidigare. Från början var han ju halt i skritt och nu visar han inget alls i skritten och man ser inget när man springer och travar med honom - men som sagt, jag tyckte att det kändes mysko...men vi får väl se....
Imorgon har jag insläppet och på onsdag utsläpp så jag ska låta han stå med BoT täcket över natten om det är så att det sitter i ryggen (även fastän han inte ömmar när man klämmer på honom). Vill ju så gärna att min prins ska bli bra igen...

Han verkar inte ta illa upp i alla fall utan verkar nöjd och glad med lite sommarvila...