Midsommarhelg!

Vilken underbar midsommarhelg jag har haft!
I torsdags hade jag tagit ledigt så jag åkte till stallet på morgonen och släppte ut alla hästarna och mockade och fixade. Eftersom det var Achilles födelsedag så fick han några morötter innan han fick gå ut i hagen. Min fina prins...

Efter stallet bar det iväg upp till Härnösand. Fem timmar tog det ungefär. Det blev en trevlig midsommar tillsammans med Rickards bror Magnus, hans tjej Madeleine och Rickards mamma Maud.
Vi åkte hem på eftermiddagen på midsommardagen och var hemma vid sju.

Igår fick faktiskt Achilles vila igen...Loke däremot fick komma ut och röra på benen tillsammans med Tessan och Steffi och Nipper. Tessan körde Loke när Steffi red på Nipper. Jag har inte hört något mer så jag antar att det gick bra. :)
Vi åt middag hemma hos mina föräldrar igårkväll och innan vi åt så hjälpte mamma mig att sy fast kardborrefästet till back on track padden i täcket - så nu kan Achilles börja använda ryggvärmaren!

Ikväll ska Achilles få jobba lite...Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag antar att det kommer att vara rätt varmt...