Underbara helg!

Åhh, varför går alltid helgerna så himla fort?
Det är ju helt sanslöst....men nu är det ju faktiskt inte så jättelång tid kvar till semestern...och det ska bli underbart att få vara ledig i fyra veckor!

I lördags tog jag ut Loke runt Stora skogsslingan på vår sida av vägen, det är ju en rejält stor klätterbacke där och jag tänkte att det var nog lite nyttigt för honom eftersom jag har börjat klättra med honom.
Det tog en timme att skritta runt den svängen och han verkade tycka att det var mysigt, även om det fanns stenar som var livsfarliga och lervatten på marken som nog innehöll ett sjömonster... ;)

Achilles fick också komma ut och klättra med Irene.

Igår fick Loke vila och Achilles och jag jobbade lite på volten i skritt och galopp mest. Han är så himla fin just nu!

Den här veckan kommer hästarna att eventuellt få vila onsdag, torsdag och fredag....jag ska ställa ut Totte på lördag i Örebro så jag måste hinna bada honom på torsdag och fredag...

Igår hann jag även bada tre av fyra katter (Nellie får badas i veckan) - och Gunilla kom över och trimmade ansiktet på Totte, som blev jättefin!