Äntligen måndag!

Eller vad säger ni?
Jag är fortfarande förkyld och har en ond hals...men det känns lite bättre i alla fall....
Ikväll blir det arbete på volten för Achilles del eftersom han haft två dagar med uteritter. Imorgon får han vila för då får Cecilia följa med till stallet eftersom Rickard ska jobba över (och när hon gått och lagt sig ska jag passa på att bada Illmer och Nellie).
På onsdag planerar jag att hinna rida innan Ann kommer ut och vaccinerar Achilles, har dock inte bestämt vart jag ska rida eller vad jag ska göra. Det beror nog lite på vädret.
På torsdag har jag insläppet och även då har jag tänkt försöka ta en skritt runda med Achilles så att han i alla fall får röra lite på benen och eftersom han då är nyvaccinerad så ska han ju inte arbeta hårt.
På fredag är jag inte säker att jag hinner hitta på något med honom eftersom jag hoppas kunna hämta transporten och sen börja lasta in alla grejer inför flytten på lördag!
Åhh, vad jag längtar nu men usch vad jag kommer att sakna Tessan och Shanni....

På lördag får båda prinsarna vila eftersom de blir flyttade men på söndag hoppas jag kunna rida lite på Achilles i paddocken i alla fall - vem vet, kanske kan någon filma oss också? Eller i alla fall ta lite kort... :)

Och naturligtvis ska flyttdagen bilddokumenteras - förhoppningsvis kommer både Rickard och Cecilia och mina föräldrar ut och ser vart mina prinsar ska flytta. Och så ska jag få hjälp av underbara Irene också! Vet inte vad jag skulle göra utan världens bästa medryttare faktiskt...