Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag hade ju tänkt att jag skulle rida idag men jag var inte ute i stallet förrän halv sju och då hade inte hästarna kommit in ännu, utom Ami och Acky...så Achilles och Shanni var fruktansvärt upprörda och sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka i hagen och Acky stod och skrek efter dom inne i stallet.
Jag skyndade mig att mocka och sen slängde jag in Shanni först och sedan Achilles och Loke, och då hade det redan börjat bli så mörkt att jag faktiskt inte ville rida (eftersom jag kom på att belysningen i paddocken för tillfället är urkopplad).
Så i stället packade jag lilla bilen full med Lokes sadel, träns, sele, lindor etc och åkte över med det till Rosenbacka.
Där träffade jag Steffi och Lisa och jag och Lisa började prata så tiden bara sprang iväg....

Det känns så rätt att flytta hästarna på lördag!

Jag längtar!