Onsdag...

Tänk, jag har minsann missat att det är onsdag redan..det blir lätt så när man är ledig en dag extra så där...I alla fall så får Tingeling vila idag. Jag och familjen ska ha myskväll ihop. Efter ett tråkigt besked igår så är nog det precis vad jag behöver - eller egentligen så är jag ju allra helst i stallet, men där fick jag vara igår och skingra tankarna lite...

Idag har det varit lite kallare än tidigare i veckan och när jag åkte hem så småregnade det också. Det har bara varit max 5 grader idag, så Tingeling känns nog alldeles lagom varm under sitt HW Amigo Medium. På grund av den kraftiga vinden och att jag sett att det skulle regna idag så fick hon på sig halsen också, men den är ju ofodrad så den står mest emot vinden.

Jag gick faktiskt in på Hööks idag och tänkte jag skulle se om jag kunde fynda något på rean - men jag kom ut tomhänt! Jag hittade en fleecetröja jag kunde tänka mig men när jag såg hur lång kön var så orkade jag inte stå där för att handla den...
Jag ska ta en tripp till Strömsbergs Gård någon lunch istället sen och inhandla Rambo Duot, bara jag får iväg mina numera tvättade täcken så....  Kommer bli superbra tror jag!


Nej, nu är det dags att återgå till familjen....
Ha en underbar kväll!