Visste du att...

Visste du att jag när jag såg bilden på Tingeling i annonsen tyckte att hon såg ut som en "Jenny-häst" och att jag, utan att säga det till någon, kände när jag såg henne i verkligheten första gången att det inte skulle vara någon annan häst än hon som följde med mig hem?


Det var kärlek vid första ögonkastet och det intrycket består...jag är så glad att vi fann varandra...


#1 - - Irene:

Jag är också glad över det :-)))

#2 - - emilia:

Hej!

Läs och kommentera min hästblogg. Hos mig hittar ni allt möjligt som handlar om hästar och ridning. Ni får olika tips, upptaderar ständigt om mina ridpass olika dressyr övningar osv. Jag svarar gärn på läsar frågor och om ni har fågor ang ridning. det är bara att kommentera din fråga så svarar jag! hoppas ni gillar det! var gärna med och påverka bloggen så den blir så bra som möjligt!

MVH Emilia - hästbloggen! :D

#3 - - Katarina:

Jag kände precis samma sak med min Amazing. :o)