Efterlysning?

Jag tänkte kolla om det är någon av mina läsare som kan rekommendera ett torrschampo som man kan använda under vintern när det inte går att blöta ned hästarna?
Jag tänker främst på att jag vill få bort kissfläckarna som blir på Tingeling och så skulle jag vilja göra rent hennes svans ordentligt...
Någon som har några tips?

Sen tar jag även gärna emot tips på vart jag kan köpa ett fleecetäcke med fast hals? Helst inte så jättedyrt men ändå fint och prisvärt.

Vad gör ni andra när ni inte rider eller är i stallet?

Jag själv umgås med min familj och när tiden räcker till så släktforskar jag. Det är något jag varit intresserad av i många år men kom inte igång med det ordentligt förrän jag var hemma mammaledig med Cecilia. Då hade det kommit så långt i utvecklingen att man numera kan leta i kyrkoböckerna på nätet. I stort sett alla kyrkoböcker finns inscannade (förutsatt att de inte brunnit upp eller något liknande).
Jag tycker att det är riktigt, riktigt intressant och jag har fått kontakt med många avlägsna släktingar genom min forskning.
Och jag vet...det är inte många 30(32)-åringar som släktforskar men jag önskar att det var fler! Det är helt fantastiskt vilket arkiv vi har i vårt land!
#1 - - Frida:

fleecetäcke med fast hals har jag sett på city gross :)