Matchning...

De flesta som känner mig vet att jag älskar att matcha min utrustning när jag rider. Det gäller både hästen och mig själv...och ja...jag kan hålla med om att det ibland kanske går till överdrift men hur snyggt är det inte när man matchar? :)

Eftersom jag nu äntligen skaffat mig ett sto, och dessutom ett fruktansvärt sött sto, så kan jag erkänna att jag faktiskt tänkt ha lite rosa på henne... Jag har ju redan börjat genom att ha en rosa kant på det gråa schabraket jag köpte (grått passar hon jättebra i också).

Lila har jag funderat på också...jag har ju ett lila schabrak och lila fleecelindor redan och jag tror att Tingeling kommer att bli jättefin i det.
Men annars är jag nog faktiskt mest för de neutrala färgerna, och brunt är fortfarande min favorit... Så jag är glad att Tingeling också passar lika bra i brunt som Achilles gjorde...


#1 - - Madde:

Du får inte glöma lime grönt med haha :D Jag har en stoorrrr shopping sug så du anar inte! :) HOn är snygg iallt :)