Finaste prinsessan...(bildbomb)

Ikväll är en till sån där kväll när jag saknar Tingeling fastän jag redan varit hos henne idag - och jag vet ju att jag träffar henne på måndag igen (imorgon ska hon ut och roa sig med Irene)...
Men ändå så saknar jag henne och jag blir så glad varje dag när jag kommer och möts av hennes underbara lilla huvud som sticker fram ur boxen med öronen spetsade framåt.

Tänkte att jag kan bjuda på några av mina favoritbilder under vår tid tillsammans...

Bilden i annonsen - jag föll så fort jag såg den på hästnet:




Första bilden jag själv tog på henne efter att jag provridit och här hade jag precis sagt att jag ville ha henne:

 

Första dagen hemma på Rosenbacka, precis utsläppt i hagen med nya kompisarna:

 

Några blandade bilder från våra första månader ihop som ekipage, de kommer i blandad ordning:






 

Finaste prinsessan så som hon är:




 

 

Jag kan konstatera att jag har flera hundra foton på Tingeling - jag bestämde mig redan från början att jag ville dokumentera allt vi gör när vi gör det första gången, för man vet aldrig och i efterhand är det så roligt att se hur vi utvecklas och vad vi hittade på under vår första tid tillsammans.

Jag kommer att fortsätta att dokumentera vårat liv ihop just för att jag tycker att det är så roligt att ha i efterhand.

#1 - - Anonym:

Oj vilken skillnad på hästen från annonsbilden! Jättefin hon blitt verkligen, fina ridbilder! Hur länge har du haft henne?