En blogg jag inspireras av...

Jag följer en del bloggar mer än andra.
En som jag verkligen fastnat för är http://qodrofenia.bloggplatsen.se

Där kan man följa de två ridtravarna Knas och Mellis och Hannas och hennes mans vardag med dom.
Det är även andra inspirerande inlägg som publiceras.

Jag gillar verkligen denna bloggen och det är nog för att Knas och Tingeling verkar rätt lika i rätt mycket och jag kan se hur mycket framsteg Hanna har gjort med Knas.
Hon har en väldigt vettig inställning till hästar och ridning och sitter på mycket kunskap. Bland annat hjälpte hon mig att räkna ut foderstat till Tingeling när jag nästan precis fått henne.

Så, om ni vill läsa en läsvärd blogg så rekommenderar jag er att besöka denna!
#1 - - Q med ridtravare i fokus!:

men Åh <3 Tack!!Hör av dig i höst igen om du vill att jag tittar över foderstaten så löser vi det =)



Och visst är de så att de på sätt och vis är lika Tingeling och knas.Känsliga hästar är inte lättridna.

mvh/Q