Veckoplanering... (tidsinställt inlägg)

Jag försöker mig på en veckoplanering denna vecka, även om det säkert slutar med att det blir ändringar i alla fall...
Så här ser i alla fall planen ut...

Måndag: Dressyr, fortsatt fokus på galoppfattningar med samma tänk som träningen igår.
Tisdag: Longering, fortsatt fokus på galopp
Onsdag: Vila
Torsdag: Dressyr, bakdelsvändningar och skänkelvikningar
Fredag: Uteritt med Irene, alla gångarter och om det går klättring.
Lördag: Träning för Ann
Söndag: Dressyr eller longering på kvällen.


Ibland önskar jag att jag kunde tömköra Tingeling, men eftersom jag har svårt att gå och springa efter henne så får jag i sådana fall överlåta det till någon annan. Därför blir det longering i stället men jag brukar försöka att röra henne i stora volter över hela paddocken när jag gör det och aldrig för långa stunder.