Våren är här!!!

Våren är äntligen här, och det är verkligen helt underbart!!
Snart kan täckena tas av helt på hästarna utan att de fryser och snart är all is och halka borta - jätteskönt!!

Tingeling är en rätt varm liten häst, så just nu har hon enbart sitt Rambo Duo utan någon liner inuti, dvs det är 100 gr tjockt och det känns på henne som att det är alldeles lagom.
Jag är så glad över att jag köpte det täcket, för annars hade jag bara haft ett 200 grams täcke och det hade varit för varmt för henne nu. Tummen upp på det!

Jag skrattade lite åt mig själv häromdagen faktiskt, nu har jag åter igen lyckats få ihop i stort sett hela min täckessamling i att vara brun och beige igen! Precis så hade jag med Achilles när jag precis skaffade honom, men sen bytte jag ju ut täckena eftersom han fick skav av dom och nu när jag fick byta åt Tingeling en gång till så har jag ju medvetet köpt bruna täcken med beiga detaljer. Hehe...jag är brunifierad...
Fast jag måste säga att brun färg på täcke är verkligen en praktisk färg för all smuts syns inte.

image description

#1 - - Q med ridtravare i fokus!:

hahaha..brunifierad Klockrent xD



sv:Jag har inte bestämt ännu hur jag ska göra med inloggningen men jag kommer säga till innan när jag bestämt mig och OM jag bestämmer mig för att låsa den =)Och vill du ha lösen då ska du givetvis få det.

mvh/Q