Det kommer bli så bra det här...

Jag har en helt fantastisk tränare och vän...och inte nog med att hon är fruktansvärt duktig på hästar och ridning, hon är dessutom helt fantastisk på att lära ut så att man förstår och hon har en ängels tålamod...
 
En gång för rätt länge sen så sa hon åt mig att när polletten väl trillar ned så kommer det att gå rätt fort...och många gånger har jag tvivlat eftersom det har känts som att jag står och stampar och stampar på samma ställe...
Men så somras innan sommarvilan så kände jag själv hur vi faktiskt började komma rejält framåt...
 
Och efter sommarvilan har vi fortsatt, och jag tragglar vidare och faktiskt känns det de senaste dagarna som att polleten faktiskt börjar att trilla ned - och det får mig att tro att den här hösten kommer att innebära fortsatt framgång för mig och Tingeling!
 
Om inte annat så känns det som att mitt självförtroende börjar få den boozt som man behöver få ibland...och jag kan därmed säga att jag nu vet att det här kommer att bli så där bra som jag hoppades på...