Myspys...

Tingeling verkar njuta av sin ledighet och tyckte att det var riktigt mysigt att bara få komma in i stallet en stund för lite mys, borstning och för att få i sig lite mineraler.
 
Jag tyckte att det var lika mysigt som hon.
Sen var hon himla gullig när jag släppte ut henne i hagen igen för då stannade hon kvar och ville mysa lite till, så jag gav henne en kram - varpå hon stampade till med sitt ena framben och satte ned hoven på min vänstra fot...AJ!
Så nu har jag en öm och svullen fot men allt verkar helt i alla fall för jag kan röra alla tår (även om det gör ont av svullnaden precis ovanför) och nej, jag hade inte stålhätta på skorna men den hade inte hjälpt heller för hon satte ned hoven högre upp på foten.
 
Jaja, det blir bättre om några dagar skulle jag tro, och tänk vilken tur att jag inte behöver tvinga ned foten i en ridstövel på ett tag?!? Hehe...
 
 
#1 - - Irene:

Men Tingan då...trampa på matte sådär. 😉