Idag drar det igång...

Idag drar Stockholm International Horseshow igång och jag är såååå avundsjuk på de som går på clinicen idag!
 
Men nästa år hoppas jag kunna vara där på clinicen och sen även gå och se en show eller hoppning. I år nöjer jag mig med att åka in imorgon och gå runt i Annexet!
 
Tingeling fick vila igår eftersom hovslagaren var ute och jag dessutom hade fruktansvärt ont i halsen. Halsontet är kvar även idag men jag får se om jag i alla fall longerar eller tömkör henne en liten stund.
Benet var fortfarande lite varmt och svullet igår men inte så illa som i söndags. Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart! Jag la på ett spritbandage igårkväll och hoppas på att det ska dra ut vad det nu är som kommit in där...
 
 
Pigg och glad är hon i alla fall, så det känns jätteskönt!
 
 
#1 - - Karoline:

Men du ville ju inte gå när jag frågade!

Svar: Men när man läser om allas uppdateringar så kan man ju ändra sig? ;-)
Nu ser jag fram emot morgondagen!
Jenny & Tingeling