Underbart!!!

Åh, jag har haft en underbar dag ihop med Karro i Globen!

En hel dag med tjejsnack, hästsnack och en massa fantastisk shopping och tittande på fina hästsaker. Helt underbart!

I år måste jag säga att jag tycker att jag har fyndat - jag hittade två Mias schabrak som jag föll som en fura för med matchande lindor som fick följa med hem. I och för sig hittade jag inte vinröda lindor till det vinröda schabraket men det kunde jag beställa så det ska jag göra. Fram till dess kan jag rida med de nya gråa lindorna till det eftersom det har den gråa kanten.
Och nej, det blev inget rött schabrak från BR eftersom jag fann dessa två istället...

En favorit sen tidigare och som jag försökt hitta i snart ett år nu, linblomsfärgat schabrak med avbrytande kant i brunt och mörkare grönt med matchande lindor från Mias RS:



Ett plommonfärgat schabrak med grå och vit kant. De gråa lindorna kommer ifrån BR och matchande i plommonfärg ska beställas från Mias RS:


Jag längtar tills jag får inviga båda seten! 
Jag kommer även att lägga ut en bloppis med mina tidigare set med dressyrschabrak och matchande lindor här för 150-200 kr/set, om det är någon som är intresserad. Alla schabrak i nästan nyskick och lindorna lika så.

Håll ögonen öppna!

#1 - - Maja:

snygga outfits!

#2 - - Dressyrteamet:

snyggt! speciellt det lila

#3 - - Karoline:

Ja vi hade verkligen jättemysigt, vilken toppendag :)
Å så snygga de är!!!