Höstrusk...

Det blir bara kallare och råare ute för varje dag som går känns det som.
Men det är ju så med hösten - det blir kallare och kallare för att sen övergå till vinter... Brr..jag ser inte fram emot vintern med is, snö och kyla!
Min kropp mår mycket bättre av värme än av kyla och det gör Tingelings också...
 
I helgen har det verkligen blåst kalla vindar och idag (läs igår) så har inte termometern kommit över 10 grader. Jag valde därför att lägga på Tingeling totalt 200 gram täcke. Hon är ju helklippt och jag vill verkligen inte att hon står och spänner sig för att fryser...
 
Inte nog med att det börjar bli låga temperaturer, det är dessutom regn i luften i stort sett hela tiden. Det är inte det minsta skoj eftersom hagarna blir så himla tråkiga när det blir så. Jag hatar lera...
 
Det enda positiva jag kan se med kylan just nu, det är att jag snart kommer få börja rida i mina vinterstövlar igen! De är helt fantastiskt sköna så det ser jag faktiskt lite fram emot!