Dagens ridpass 27/2 2014...

Ibland ska man ha tur...
Det regnade när jag åkte hem ifrån jobbet och det kändes inte alls skoj eftersom jag planerat att rida i paddocken när jag var hemma så pass tidigt...

Men jag hade tur, för det var uppehåll när jag kom ut till stallet.

Tingeling var pigg och lite ofokuserad men jag tragglade på med övergångar och lösgörande arbete.
Red en hel del galopp idag och det gick riktigt bra, lite svårt med högerfattningarna men vi fick till några som var klockrena.

Sen blev det lite mys innan jag åkte hem. Inte helt fel med en tidig kväll hemma - och imorgon ska jag dessutom vara stallfri för få fixar Klara åt Tingeling.
Mysigt!



#1 - - Dressyrteamet:

Har du fått dina lindor ännu? :) jag beställde ett set till i en färg dom inte hade inne, så dom skulle beställa det åt mig. :)

Svar: Nej, de har inte kommit ännu. Hon trodde att de skulle komma till henne denna veckan så har jag tur kommer de nästa vecka till mig. :-)
Spännande med ny färg! Vilken blev det?
Jenny & Tingeling

#2 - - Anita:

Skönt med uppehåll just när ni skulle ut :-)

#3 - - Dressyrteamet:

Morning light (gula)