Lugnt...

Inte nog med att hösten verkligen har infunnit sig på riktigt med kalla vindar och en hel del regn - efter avtrillningen i lördags så har jag fortfarande ett innerlår som är lila,blått och svart och fortfarande ont.
Jag har därför inte suttit på Tingeling sen avtrillningen men har hållt igång henne avsuttet så gott jag har kunnat. Jag har dock varit borta med jobbet i onsdags och i tisdags och i torsdags har det varit vila för henne också. Med andra ord blev det tre vilodagar även denna veckan och det är ju inte helt ultimat men ibland har jag inget val. Denna veckan var en sån vecka.
 
Planen inför helgen är att longera henne idag och sen tömköra henne på lördag och då testa att sitta upp om jag inte har allt för ont fortfarande och om svullnaden gått ned. Samma sak på söndag.
 
Jag hoppas verkligen kunna hoppa upp i sadeln igen snart för jag är grymt ridsugen och jag vet att Tingeling är lika arbetssugen som jag!