Dagens ridpass 26/10 2015...

Efter en dag med utbildning på jobbet, vilket innebär en hel dag ståendes på fötterna för min del, så var jag helt slut i kroppen och trodde väl aldrig att jag skulle orka rida.
 
Men jag beslöt mig i alla fall för att skrittjobba lite, och sen ta det som det kommer och se hur hon kändes. Behöver jag säga att hon kändes superfin?!? Det är faktiskt helt otroligt att hon de dagar jag själv är lite skeptisk levererar superkänsla!
 
Jag började i skritt och värmde upp med båda mindre och större volter, lite öppnor och skänkelvikningar och eftersom det faktiskt gick bra och jag kände att jag orkade så gick jag över till att jobba på samma sätt i trav. I trav jobbade jag även som på senaste träningen med rakriktningen på långsidorna.
 
Eftersom känslan var så trevlig så beslöt jag mig för att även rida lite i galopp också, och även det fungerade riktigt bra idag. 
 
Jag är så himla nöjd - tänk att när jag som minst räknar med det så levererar min underbara lilla häst med den mest fantastiska känslan!