Vårt hem - kontoret...

Här är vårt pågående projekt som inte riktigt är färdigt ännu, därav alla saker som belamrat mitt skrivbord som ni ser på bilden...
 
Det här är rummet som är precis bredvid Cecilias rum och därmed spegelvänt mot hennes (ni får faktiskt inte se hennes rum för det var inte städat när jag tog fotografierna). 
Det här rummet var kornblått med samma ljusa golv som övriga huset när vi köpte det och det har nu målats om i samma beiga färg som rummet på nedervåningen och så har golvet som vi har i övriga huset lagts in.
 
Här har vi faktiskt ställt in två mindre skrivbord, ett till Rickard för hans dator och ett till mig där jag kan sitta med den bärbara datorn och släktforska.
 
Det är ju som sagt inte helt färdigt ännu utan det ska upp tavlor och foton på väggarna. Min plan är att sätta upp antingen både mitt och Rickards släkträd eller om jag gör ett träd av oss bådas och därmed sätter upp Cecilias släktträd i en ram på väggen ihop med de bilder som jag har på släkten. Vi har rätt mycket fotografier på väggarna i alla våra rum med både släktingar och vår lilla familj, så jag vet inte om jag kanske nöjer mig med att bara sätta upp släktträdet och sen har "vanliga" tavlor här inne.
Jag får se helt enkelt när andan faller på och jag skriver det där släktträdet och vad jag sen känner för att sätta upp...