När drömmar faller in...

Den här våren faller mina drömmar in - de drömmar jag kämpat så för ända sedan jag köpte Tingeling...
Det är knappt att jag tror att det är sant men jag har ju faktiskt nu anmält oss till inte mindre än tre lokala tävlingar som vi dessutom kommit med på, och det innebär att den här våren så når jag min dröm.
Min dröm att kunna tävla med Tingeling...
 
Jag får nypa mig själv i armen ibland för att faktiskt förstå det....jag tror faktiskt att jag själv inte riktigt tror på det ännu...
Visst, för många kanske det inte är en så stor grej, men för mig känns det stort att vi äntligen tagit oss hit där vi är idag - en resa jag inte visste hur mycket jobb den skulle innebära men som jag på inga sätt har ångrat. Ibland har jag självklart frågat mig själv varför jag fortsatt, men på något vis är det just det som gör att jag fortsätter - jag är inte van vid att ge upp...allt går ju, antingen går det bra eller så går det dåligt och går det dåligt så har man lärt sig massor....det är ju mitt livs ordspråk, så varför skulle det vara annorlunda när det gäller min ridning?
 
Så nu börjar faktiskt en helt ny del i vårt liv tillsammans, och nu ska vi ge oss ut för att träna på att tävla och det allra viktigaste - vi ska fortsätta att ha kul ihop!
 
 
 
 
#1 - - AnKi:

Heja heja! Vi är ju flera som har trott på dig (er) hela tiden =)

Svar: Åh, vad glad jag blir när du säger så! ❤️
Jenny & Tingeling

#2 - - Katarina:

Åh vad roligt att ni är så nära ert mål! Vi får hålla tummarna för er :)

Svar: Ja, gör gärna det! 💖
Jenny & Tingeling