Nästa veckas planering...

Nästa vecka kommer att bli lite annorlunda för både mig och Tingeling då Rickard är på tjänsteresa i USA hela veckan och jag därmed måste hinna med både mig själv, Cecilia med hennes aktiviteter och Tingeling.
 
Vi börjar måndagen med att hovslagaren kommer ut på morgonen, och förhoppningen var att hinna rida innan men eftersom jag måste lämna på fritids på morgonen så är det nog bara att glömma. Jag kanske kan hinna longera henne efter skoningen istället, eller så får hon en vilodag.
Tisdag, onsdag och torsdag har jag bokat in att Therese ska rida henne. Det känns oerhört bra med tanke på att Therese inte suttit på henne på väldigt länge nu och dessutom ger det mig en liten putt i rätt riktning. Eftersom hon ska sitta på henne i tre dagar också så tror jag det kommer bli riktigt bra. Då gör det inget om Tingeling är fly förbannad första dagen...
Fredagen sen är förhoppningen att jag ska kunna rida i alla fall en liten stund om Cecilia antingen följer med till stallet (hon kanske också vill rida) eller om hon är ensamen hemma under den tiden. Alternativet är att hon får vilodag på fredagen också, så har vi klarat av även den andra vilodagen för veckan.
På lördagen kommer sen Rickard hem, och jag vet inte exakt när han landar men om det är mitt på dagen som jag tror så tänker jag åka till stallet på eftermiddagen och rida.
Från söndagen är vi sen tillbaka till vanliga rutiner igen, och då....då är det ju bara EN vecka kvar till första start...hualigen...
 
 
 
#1 - - Karoline:

Perfekt att Therese kan rida henne lite i nästa vecka, ska bli spännande att höra sen vad hon tyckte om den lilla argbiggan... hahaha!

Svar: Haha, roligt vet jag inte... ;-)
Jenny & Tingeling