En sammanfattning av 2016 och med planer för 2017...

Egentligen kan nog 2016 sammanfattas i en mening:
Året då drömmen blev sann!
 
Förra året vid den här tidpunkten började jag på allvar hoppas på att vi skulle kunna ge oss ut på tävlingsbanorna och rida några LB under kommande år, och det gjorde vi och dessutom lyckades vi ju sätta kvalet till Para-SM redan på vår första start! 
Helt fantastiskt och en dröm om att få rida handikapp SM i Uppsala till hösten föddes...
 
Jag och Tingeling kämpade på under året och under sommaren hade vi en intensiv träningsmånad hos Ann där Ann red fyra pass i veckan och jag red lektion två pass - en intensivträning inför SM helt enkelt.
 
Och ja, sen kom då September och min dröm om att få rida Para-SM med Tingeling slog in!
Allt detta kan ni läsa om här men jag kan väl sammanfatta det som att det var många glädjetårar och jag kan än idag känna gråten i halsen över att jag faktiskt fått uppleva detta med Tingeling som jag dessutom utbildat dit själv.
 
I och med starten i Para-SM så lyckades vi ju faktiskt även rida vår första LA nästan eftersom klassen jag rider där går i LA nivå i stort sett.
 
Inför nästa år så känner jag mig grymt taggad inför vinterträningen nu samtidigt som jag kommer låta det få ta den tid det tar tills vi är helt trygga i alla LA rörelser...
 
 
 
#1 - - lillemmish - mode - inredning:

fina bilder :)


ha en bra måndag

Svar: Tack! Och tack detsamma!
Jenny & Tingeling

#2 - - Ellen - tävlingsryttare:

Så fin!

Svar: Tack! 😃
Jenny & Tingeling

#3 - - AnKi:

Så himla roligt att du nådde målet! Bra jobbat =D

Svar: Tack!
Jag kan faktiskt knappt tro det själv...❤️
Jenny & Tingeling