Filmstund...

Nu har jag lyckats ladda upp ritterna från i söndags även om jag inte har hunnit lägga till egen musik till dom, så ni får stå ut med att det är tyst ibland där Youtube väljer att ta bort musiken på grund av upphovsrättsliga skäl.
 
Det här var alltså våran debut i en högre klass då Para-programmen för grad 3 (som jag är just nu) går i LA/MSV i och med att det är förvänd galopp, bakdelsvändningar, öppnor och ryggning med i programmet.
Jag är som sagt oerhört nöjd med vår debut som vi dessutom gjorde på Para-SM! Det finns massor att förbättra men jag är oerhört nöjd med känslan!
Första starten gav oss 52,237% och andra omgången gav oss 53,618%.
 
Här är första filmen på vår första start, en FEI PE grad 3 Team Test 2013.
 
 
 
Och här är filmen från den andra omgången, en  FEI PE grad 3 Individual Championship. Här är jag jättetrött på slutet men är så otroligt glad över känslan Tingeling gav mig hela det här programmet.
 
#1 - - Sari:

Ni är duperduktiga !!!!

Svar: Tack! Jag kämpar på 😃
Jenny & Tingeling