Dagens ridpass 27/4 2017...

Så himla typiskt - för bara några veckor sedan fixade jag ju dragkedjan på mina stövlar, den ena för att den var trasig och den andra i förebyggande syfte eftersom den också troligtvis skulle gå sönder rätt så snart när den andra gjort det...och gissa vad som hände när jag satte på mig stöveln idag? Jo, dragkedjan gick sönder! På den som jag bytte i förebyggande syfte....blir en tripp till skomakaren så snart som möjligt...
 
Jag hade ju dock redan gjort i ordning Tingeling och ridsugen var jag, så jag red i gympaskorna...inte alls ultimat men jag fick till en riktigt fin känsla och även om jag red mest i skritt så blev det även lite trav och hon var verkligen helt magisk i traven (vilket resulterade i att hon travade stort och jag fick ännu svårare att sitta på henne eftersom jag inte hade stövlarna på mig som gav stöd).
 
Det blir till att rida i mina jodhpurs i helgen nu och hoppas att skomakaren kan ha stövlarna färdiga till tidigt i nästa vecka...
 
 
#1 - - Anita:

Fin bild !

Svar: Tack! Jag gillar den också. :)
Jenny & Tingeling