Lugn dag...

Idag är det onsdag vilket innebär att Tingeling har sin andra vilodag för veckan.
Det känns så himla bra att ridpasset igår gick så bra och att hon var så fin - jag ser fram emot att rida imorgon igen!
 
I övrigt så har jag börjat packa ihop grejerna i stallet för att förbereda inför flytten på måndag. En del saker har jag tagit hem så som täcken som inte ska användas förrän nästa vinter osv. Jag tänker som så att de kan jag ta med mig till nya stallet vart efter sen och behöver inte ha med mig på måndag direkt.
I helgen ska jag plocka ihop det sista i sadelkammaren också så att det på måndag förmiddag bara är att plocka in sakerna i bilen/transporten och sen mocka ur boxen och tömma den.
Jag passade även på att tvätta av boxväggarna häromdagen och hoppas på att Tingeling inte ska skita ned dom allt för mycket nu de sista dagarna.
 
Annars känns det faktiskt rätt overkligt att vi flyttar till nytt stall på måndag...och jag kan bara konstatera att tiden verkligen går fort. Mycket fortare än man reflekterar över normalt vis...visst att jag kan känna att veckorna består av måndag, onsdag och fredag och sen någon kort helg där man är ledig men det är ändå rätt sanslöst att tiden rullar på så som den gör...