Vilovecka...

Jag ska ju iväg med familjen till fjällen i helgen och så kändes det som att det var länge sen Tingeling fick en liten vecka off - så jag beslöt mig för att ge henne vila hela veckan....
 
Hon uppskattar det tror jag för hon verkar nöjd och min familj verkar nöjd att jag är hemma lite mer om kvällarna.
 
Men jag måste säga att jag längtar efter att sätta igång henne nästa vecka igen. Det känns verkligen som att våren är på ingång nu även om vi ska ha några dagar med kallare temperaturer. Dagarna blir bara längre och längre och det märks verkligen...
 
Jag ser verkligen fram emot att komma igång med träningen igen snart också. Så snart det inte är halt ute så hoppas jag att vi kan börja åka iväg och träna! Tills dess jobbar vi på själva och det är så himla roligt just nu för Tingeling verkar tycka att det är lika roligt som jag tycker...