Veckoplanering vecka 4...

Nu var det ett tag sen jag gjorde en veckoplanering igen så jag tänkte att jag testar så får jag se hur det går att följa den...haha, anledningen till att jag slutade göra en planering var ju för att jag oftast inte kunde följa den i alla fall....
 
Måndag - Lösgörande pass med fokus på travarbete.
Tisdag - Lösgörande arbete med mer fokus på galopp och den förvända galoppen
Onsdag - Vila
Torsdag - Lösgörande arbete med fokus på travarbete
Fredag - Lösgörande arbete med fokus på galopp och den förvända galoppen
Lördag - Lösgörande arbete med fokous på galopp och den förvända galoppen. Om det är fint väder och inte så halt ute så hoppas jag att vi åtminstone ska kunna skritta fram och av ute, för jag kommer nog inte ha sådan tur att hela passet går att ha utomhus.
Söndag - Vila
 
 
#1 - - Josefin:

Jag är också jätte dålig på planering, så tänker mest i huvudet och känner av dagsformen, eller aa. Då när jag kunde rida haha! Vilken otroligt vacker sagohäst du har :) Får kika igenom din blogg så jag får veta lite mer, jätte fin blogg! Ha en underbar dag fina du, kram

#2 - - Ebba:

Jag är med dålig på att hålla mig till planering, därför skriver jag också veckplanerings inlägg på bloggen för att påminna mig själv samt försöka hålla sig till en plan! :)