Tiden går så himla fort...

Det är helt sjukt hur fort tiden går...nu är det bara en månad kvar tills Tingeling och jag flyttar och även om vintern gjort ett litet kort besök igen denna veckan så kommer vi då vara helt inne i våren och värmen - underbart om du frågar mig!
 
Jag har inte riktigt fattat än att den här sommaren inte bara kommer att vara som förra sommaren när jag red lektion två gånger i veckan utan att det faktiskt kommer kunna vara så hela tiden, eller snarare att jag rider lektion en dag i veckan och att Ann kommer kunna rida en dag i veckan vid behov hela tiden oavsett årstid. 
Det är ju helt otroligt lyxigt om ni frågar mig...
 
Det ska bli väldigt roligt att se hur våra framsteg kommer att bli. Det är ju trots allt en dröm och förhoppning jag och Ann har haft ända sedan jag skaffade Tingeling att vi skulle kunna stå i samma stall, och nu äntligen blir den verklighet...