Mysiga dagar...

Jag och Florris har haft några mysiga dagar ihop. 
Igår skrittade vi ut och klättrade ihop med Ann och då blev jag faktiskt lite stolt över min lilla svarta häst för Skabbe stannade till vid ett tillfälle och tänkte minsann inte alls gå framåt, och eftersom Ann hade Zune som handhäst så var det inte helt lätt att ha en jättediskussion med honom just då. 
Florris spände först till och fattade inte alls vad det var som var så läskigt som Skabbe sett men tyckte självklart att det var säkrast att också bli lite rädd - men eftersom hon inte riktigt fattat vad det var som var läskigt så kunde vi istället ta täten och gå förbi det som Skabbe reagerat för.
 
Lite spänd var hon men hon gick fram och vi hade ju Tyson som ledde oss hela vägen. Stolt matte! 
 
Idag har jag däremot longerat henne och hon fick jobba med trav - galopp övergångar som var i fokus.
Sen blev det mys på stallgången och jag stod och ryktade henne rätt länge. Supermysigt!