Sweden Horse Show...

Vilken fantastisk dag jag har haft tillsammans med bästa brudarna!
 
Morgonen började i stallet och jag och Florris fick sällskap av Ann/Sune och Anna/Skabbe idag. Började med att skritta ut i mörkret grusvägen runt hagarna och tillbaka upp mellan hagar och paddock.
Fantastiskt att känna att jag kunde sitta upp och Florris släppte ned mig på ryggen på en gång.
Att stanna och vänta på Tyson emellanåt har hon också lärt sig och spänner då inte till som hon kunde göra förut, i alla fall inte så länge som hon är avspänd i övrigt.
20 minuter skrittade vi fram innan vi sen gick in i ridhuset.
 
Även idag körde hon med att sparka mot skänkeln och när det inte funkade så ryggade hon...men sen kändes hon helt fantastisk däremellan och eftersom hon var på galopphumör idag så red jag en hel del i galopp när jag fått traven att funka.
Svårare till vänster igen nu...skönt att vi byter svåra varvet ibland...
 
Avslutade med travjobb.
 
Sen åkte vi till Friends och njöt av helt fantastisk ridning!
Wow, vilka hästar och ryttare!! Det ser ju så enkelt ut! 
 
Lite shopping blev det också...tänk om man hade haft mer pengar för då fanns det mycket fint...
Jag höll mig dock till det jag tänkt, så det blev sadeltvål och läderfett och så spontanhandlade jag nya vinterhandskar från Roeckl och ett schabrak jag kärat ned mig i från Equestrian Stockholm: