Det händer grejer...

Man blir ju lätt hemmablind när man ser sin lilla häst varje dag - det vet jag sen tidigare...och därför har jag själv inte noterat en så jättestor förändring på Floretts kropp även om jag självklart noterat att jag fått upp henne lite i vikt sen hon kom och sen har jag faktiskt kunnat ana att hon börjar få mer halsmuskler.
 
Jag fick en kommentar från en kompis när hon såg senaste filmen från träningen för två veckor sen att hon tyckte att Florett musklat på sig, men jag höll inte riktigt med...men så fick jag kommentar även från hovslagaren nu att hon också såg skillnad. 
Och ja, nog kan jag börja se en liten skillnad. Om inte annat så kan jag märka att täckena faktiskt sitter mycket bättre på henne framme i bogen numera. Så där börjar det absolut att hända saker.
Halsen kan jag också se blir större även om det finns mycket mer att önska och det vet jag ju att det kommer med ännu mer tid av dressyrarbete. 
 
Jag ska se om jag kan få till en ny profilbild på henne snart så ska ni få se...