Filmsnutt...

Den här bloggen är ju mitt sätt att dokumentera och spara vår resa ihop - att komma ihåg våra framsteg, motgångar och glädjeämnen. Det är väldigt roligt att ha filmer regelbundet sparade vet jag sen min resa ihop med Tingeling för då kan man gå tillbaka och se hur det såg ut en viss period osv och min tanke är att ha resan ihop med Florett dokumenterad på samma sätt.
 
Därför känns det extra roligt att mamma var ute i stallet i söndags och tittade när vi tränade och hade möjlighet att filma oss också.
Som ni vet så var det svårt i början, blev en avtrillning i mitten, och sen avslutades det med en jättefin Florett efter att Ann suttit på henne igen. 
Jag tänkte att ni skulle få se hur fin hon faktiskt var när jag satt upp efter att Ann hade ridit. 
Verkligen total okomplicerad ridning här där vi bara rullar på en åttvolt och bara känner av att vi litar på varandra igen...