Veckorna rullar på...

Veckorna rullar verkligen på nu och jag kan tycka att det är rätt skönt ändå...jag har lite svårt för mörkret på hösten även om jag uppskattar att få tända ljus osv eftersom jag vet att vi nu går mot ett mörkt halvår...
 
Även denna veckan har jag varit i stallet innan jobbet och ridit. Visst, det är jobbigt att gå upp tidigt men det är också väldigt skönt att ha stallet avklarat innan jobbet och jag upplever det som att Florris går bättre på morgonen än vad jag får till det på kvällen när hon varit ute i hagen hela dagen...
Jag uppskattar också att faktiskt ha hela kvällen ihop med familjen....
 
Den här helgen har jag mycket roligt att se fram emot - imorgon är det Carl Hester clinic på Strömsholm och på söndag ska jag träna och sen ska jag gå och se Pernilla Wahlgrens show på Göta Lejon på eftermiddagen.
 
Ingen handboll för min del denna gång alltså även om Rickard och Cecilia ska iväg på söndag.