Dagens träning för Ann 26/1 2019...

Wow - idag måste jag nog säga att vi haft ett av våra allra bästa träningspass någonsin!
 
Jag hade inte alls höga förväntingar med tanke på att jag och Florris inte varit helt överens i början av passen varken torsdag eller fredag  - men döm om min förvåning när hon då bara springer som att hon aldrig gjort annat och tycker att allt vi gör är OK? Inte en endaste protest!
Finaste, bästa Florris!!
 
Idag fick jag jobba en hel del med att korta och länga i galoppen och även plocka upp henne lite i formen så att hon sätter sig mer på bakbenen - superjobbigt men hon var sååå duktig i det jobbet!!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva - men min lilla häst är helt klart värd en miljon eller så sådana här dagar!
Så fantastiskt roligt att rida såna här dagar!