Vi fortsätter att vila...

En vecka kvar av vila nu...och ja, Tingeling är nog lite uttråkad för hon står gärna och väntar vid grinden i hagen och har full koll på om det är någon i stallet...
 
Idag fick jag med mig dottern, min lilla hjälpreda. Även om jag faktiskt kan känna av att jag inte mockat och fixat på en månad så är det förvånande hur fort kroppen vänjer sig. Första dagen när jag lyfte de fulla vattenhinkarna så trodde jag att jag skulle dö men nu tredje dagen är det inga problem igen. Hehe...
 
Tingeling hade inte varit svullen vid utsläpp i morse och när jag kände på henne vid lunch så kändes hon precis som vanligt i alla ben. Hon fick på sig sitt flugpannband vid lunch också eftersom hon verkat lite irriterad av flugorna. Hon får med andra ord gå med grimma på sig i hagen en period nu också tills flugorna försvunnit.
 
Jag och Cecilia lunchade innan vi åkte hem och nu på eftermiddagen har jag suttit och tittat på fälttävlansdressyren på SVT play. 
 
#1 - - Karoline:

Sv: Haha, kul att du också hade de hemska samlarkorten.

Jag älskar wordpress och är sjukt nöjd med att ha min blogg där.