Dagens ridpass 28/11 2015...

Det är ju denna helg som Sweden International Horseshow går av stapeln och idag hade hela familjen biljetter till matinéföreställningen, och det innebar att jag var i stallet tidigt i morse för att hinna rida.

Jag trotsade höststormen och regnet (som inte alls var så farligt när jag satt på hästryggen) och red ut på grusvägarna runt anläggningen.
Tingeling var med mig både psykiskt och fysiskt och jag passade på att ta tillfället i akt att öva på rakriktningen.

Jag red i skritt och trav och övergångar där emellan, och wow...den där traven som jag nu kan plocka fram är helt otrolig! Jag måste ju bara lära mig sitta i den längre stunder också...

Imorgon är planen att åka ut och mocka tidigt innan jag åker till Friends och sen får jag åka tillbaka och rida på eftermiddagen/kvällen om benen och kroppen inte värker allt för mycket.