Marinblått...

Jag måste ju verkligen ha fått dåndimpen eller något när jag helt plötsligt börjar titta på marinblå saker - jag som för länge sen tröttnat på det....egentligen....Men så är det ju faktiskt rätt snyggt ihop med brunt ändå - tycker ni inte?
 
Det senaste jag spanat in är detta täcke från Hööks JH Collection, Aldino JH Collection:
 
 
 
Är det inte rätt så snyggt ändå?
Och jag som rätt länge tänkt att jag skulle vilja ha ett fleecetäcke med teddyfoder till Tingeling...och ja, jag kan erkänna att hade det varit brunt hade jag köpt det för länge sen men nu spanade jag som sagt in det även fast det är marinblått.
Frågan är ju bara vilken storlek hon kan tänkas ha när hon normalt har 140 i sina Horseware täcken - blir det 135 eller 145 då?
Hoppas personalen vet....
 
 
#1 - - Sanna:

Tycker marinblått är supersnyggt! :)

Svar: I lagom dos håller jag med. Speciellt tillsammans med brunt 😍
Jenny & Tingeling

#2 - - JenniferDressage.se:

Haha! Jo men visst kan det vara snyggt med marinblått, så länge man inte har det på precis allting som alla andra. ;) Har ett brunt sånt täcke som jag älskar, det är så bra och Flippan älskar det (hon hatar vanliga fleecetäcken). Flippan har 130 i Horseware och 135 i andra märken utifall det är till hjälp. :)

Svar: Åh, i brunt 😍😍😍
Nu blev det ett i stl 145 och det satt bra, tack! 😃
Jenny & Tingeling