Fina, fina lilla hästen!

Träning i lördags och åh, vad fin min lilla häst är!
 
Redan från början kände jag att passen i veckan gett resultat - vi kom ju förbi läskiga långsidan och även om vi hade sån otur att det lät när vi var där och hon därför hoppade till och tyckte allt var jätteläskigt där igen så satt jag kvar och vi kunde i alla fall skritta där uppe igen även efter det....
 
I trav i höger varv är det svårare men vi kämpar på. Så länge vi inte håller oss där uppe där det är läskigt så går det ju bra! 
 
Red i alla gångarter idag och hon kändes så himla fin emellanåt! Wow!
En hel del övergångar och en hel del öppnor både utmed spåret men även att jag tänker att jag rider bogarna inåt i övrigt också - jag får verkligen tag om yttersidan då och får en så trevlig känsla.
 
Fin liten häst och så skoj att känna att det börjar släppa för oss nu - och känslan då är ju verkligen helt fantastisk!
 
 
Söndagens pass fick bli på utebanan och även då kändes hon helt fantastisk - jag satt bara och log! 
Men det är ju så, man får tillbaka om man rider ordentligt och noga och ser till att hon är lösgjord och med mig...