På önskelistan...

Jag älskar ju täckena från Horseware och mitt absoluta favorittäcke genom alla tider har varit det Rambo Duo som jag hade till Tingeling.
Jag älskar att yttertäcket är 100 gram tjockt för det är en så väldigt användbar tjocklek och sen att kunna göra det tjockare med liner är ju så smidigt!
 
Passformen är ju helt outstanding och jag har aldrig haft någon häst som fått skav av Horsewares modeller, varken Amigo, Rhino eller Rambo så länge man har täcket som passformsmässigt passar sin häst.
Kvalitén gör ju dessutom att de håller i en evighet...
 
Rambo duot jag hade till Tingeling är dock för stort för Florett. Tingeling låg emellan 140 och 145 och hennes duo var i storlek 145. Florett däremot är en klockren 140 och hon drunkar i Tingelings gamla duo...
Så det täcket har jag numera skänkt till Sune som passar bättre i det, och nu ligger alltså ett nytt Rambo Duo i storlek 140 högst upp på önskelistan till Florett.
 
Jag vill köpa ett i färgen Burgundy, en av mina absoluta favoritfärger och en färg som hon passar helt otroligt bra i...
Jag hoppas verkligen kunna köpa det nu under vintern men fram tills dess så får hon ha de Amigo Bravo täckena jag har sen tidigare i storlek 140 och som hon hade förra vintern.