Det kommer bli en bra helg det här...

Det känner jag på mig! :)

Ser ut att bli fint väder hela dagen idag och jag hoppas att Cecilia ska orka vara med oss till maj-brasan ikväll. Men innan dess ska jag till stallet och mina underbara prinsar.
Blir eventuellt en tur ut i skogen idag för Achilles del och jag och Loke kommer nog också ta en kort prommis i skogen men sen även tömköra en stund. :)

Imorgon ska Achilles få komma ut med Irene och jag och Cecilia ska troligtvis köra Loke en liten sväng. Det tror jag både vi och Loke kommer att uppskatta. :)

På söndag vet jag inte vad jag ska hitta på, det beror på hur vädret ser ut... och sen längtar jag ju jättemycket till söndag kväll för då kommer HAN hem...han som jag letat efter i två år nu...tänk att vi hittade honom till slut! :)
Ni får veta mer när allt är helt färdigt... :)

Jag har fått en ny favoritbild på mig och Achilles...så den här bilden kommer ni nog få se fler gånger.. ;)

#1 - - Irene:

Stiligt foto!

Jag är mäkta imponerad av din sits - spikrak rygg !

Snyggt ekipage alltså !

Trevlig Valborg - vi ses imorgon !