Nytt i Tingelings garderob...

Idag är det som vanligt Tingelings vilodag eftersom jag och Cecilia är ensamma hemma.

Idag hann jag med lite shopping på lunchen. Dels köpte jag en ny dressyrgjord i läder och som är ergonomisk. Hoppas verkligen att Tingeling ska trivas med den.
Sen köpte jag även det som jag inte köpte i Globen, nämligen benskydd och boots i brunt.
Nu hoppas jag bara att allt ska passa!
Ska testa allt i morgon.

#1 - - Louise:

Fina benskydd, sitter dom bra? Hur är dom i storleken? Har vart sugen på typ såna ett tag fast inte sett att dom finns på horze! :)

#2 - - Louise:

Sv: så bra! :)



Tack så mycket! Ja det händer nog saker hela tiden, har börjat sätta lite mer tryck i henne liksom. Få med bakbenen, men det är svårt så svårt men det är roligt när det går framåt. Det är roligt med bloggen för då tänker jag att jag kan gå tillbaka och läsa om ett år, det är så lätt att glömma hur det har varit! Det är ett stort framsteg bara att jag vågar rida på åkern!



Det ser ut att gå bra för dig och tingeling också! Ser gärna en film här i bloggen snart igen :)