En sammanställning av 2013...

Oj, vad det här året har gått fort!
 
Inför 2013 hade jag egentligen bara en enda önskan - att slippa vara så skadedrabbade som vi var under 2012. Och det måste jag säga att vi har varit! 
 
Vi har fortsatt att jobba med grundridningen och jag har verkligen märkt hur det har gett resultat. I början av året hade vi stora problem med högergaloppen och det satte sig verkligen i mitt huvud och det resulterade i att jag till slut kände mig hopplöst dålig.
Men med min underbara tränares och goda vänners hjälp så löste vi även det hindret - långsamt byggde vi upp förtroendet mellan mig och Tingeling igen.
 
Under våren fortsatte framgångarna att följa varandra och jag kunde verkligen känna hur vi var på G. Vi kunde börja jobba mer med galoppen igen och vi började introducera förvända galoppen igen - vi hade med andra ord nått vårt andra mål för 2013, nämligen att komma dit vi hade varit under vår och försommar under 2012.
 
Jag kan helt enkelt säga att 2013 har varit ett sånt framgångsår som jag hade hoppats på! Och det allra viktigaste - jag och Tingeling har haft otroligt roligt ihop, varje dag!
Nu taggar vi inför 2014 som jag är helt säker kommer att komma med otroliga framgångar! Jag har det på känn!